Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Hanne Küpers - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Hanne Küpers - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Hanne Küpers

Blijf op de hoogte en volg Hanne

14 Augustus 2015 | Nederland, Arnhem

Lieve allemaal,

Morgen (!) vertrek ik om voor een half jaar het veilige Arnhem achter me te laten. Ik vlieg via Parijs en Mumbai naar Bangalore om daar samen met mijn buren een week door te brengen. Als zij terug naar Nederland vliegen verblijf ik nog een week bij vrienden van hen in Mumbai en daarna gaat het echt beginnen: Ik ga 3 maanden tegen kosten en inwoning werken bij het project Snehalaya in Ahmednagar.

Hoewel ik eigenlijk niet zo'n fan ben van reisblogs heb ik uiteindelijk toch besloten om er zelf een bij te houden. De reden hiervoor is dat dit een handig middel voor mij is om jullie allemaal tegelijkertijd op de hoogte te houden van mijn bezigheden. Ik zal ongeveer 1 à 2 keer per maand een verslag schrijven over alles wat ik meemaak.

Liefs en tot in 2016!!

  • 14 Augustus 2015 - 23:51

    Emma Te H:

    Fijne reis!! En fijn dat we op de hoogte gehouden worden ;) liefs!

  • 15 Augustus 2015 - 11:05

    Jeske:

    wow Hanne, wat gaaf! Hele goede reis en een geweldige tijd gewenst

  • 16 Augustus 2015 - 15:45

    Maurice:

    Veel succes daar!!

  • 17 Augustus 2015 - 12:31

    Maria Veraart:

    Hoi Anne,

    Wat goed zeg zo'n onderneming en wat zullen ze bij Amednagar blij zijn met jou. Je zult een goed aanwinst voor hun zijn. Fijn dat je dit wilt doen voor een wat langere periode. Een hele goede reis en veel succes. Doe iedereen daar de groeten van Maria veraart (van st. Geron)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanne

Actief sinds 10 Aug. 2015
Verslag gelezen: 448
Totaal aantal bezoekers 10166

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2015 - 29 Juni 2016

Around the World

Landen bezocht: